Love Löv…..

Galleri

Jag började tidigt med att göra mitt löv, det skulle verkligen bli något grönt… Grönt är egentligen inte alls min färg men just därför kändes det kul att rota bland ”resterna” för att se vad jag hittade. Döm om min förvåning, det fanns en hel del, och inte bara i ”restgarnsform” utan även hela härvor och oanvända nystan.

Tyvärr kom ett ryggskott emellan och jag var tvungen att till och med ringa och begära uppskov med deadline. Det fungerade och nu är jag änyligen så i form att jag kan ”fixa och dona lite”…

Vad skall jag nu ha lövet till ,kanske du undrar??

Jo, Hemslöjden har jubileum i år och i den andan kommer det att vara en kollektiv hantverksutställning på Liljevalchs under sommaren, från 6/6 till 2/9. Det kommer säkert att bli en utställning olikt allt annat. Helt klart värd att se. Mer om projektet ”Ser du löven för alla träd” kan du läsa här….. 

6 responses »

  1. Det är så spännande att följa löv-processen hos bloggarna. Vad bra att du fick användning av dina gröna garner. Lövet blir fint, ett åretrunt-löv tänker jag, alla årets färger. Jag var ute och sopade lite på uteplatsen idag, och det kändes också i ryggen. Men man måste ju göra lite fint därute om det blir en sittauteochfika-stund om solen tittar fram. Trevlig Helg!

    • Ja, det var kul att de ”gröna” resterna kunde bli något….som du säger….ett året-runt-löv. Hoppas det blev en fika för dig i sol och lä under helgen… Ha det gott!

Tankar....

