Utlottning av Kurt eller Rune…..

Standard

…. det låter väl spännande? Titta förbi hos Sticka på Landet och ta en titt på ”herrarna”. De finns på bild, så det är verkligen inte frågan om ”grisen i säcken”.

(Min personliga favorit är nog Kurt, bara så du vet…)

About Tanten

Stickat och virkat med färg och form det är glädje... Dagens garner är ofta av mycket god kvalitet och det ökar användbarhet och funktion. Tanten är passionerad "hobbystickerska" med åsikter och tankar om det mesta....

2 responses »

  1. Tack för bloggberömmet! 🙂
    Du gör helt rätt i att delta i Kurt och Rune-utlottningen, garnerna är helt underbara.
    Så fin den stora blå sjalen några inlägg ner är! Den måste vara härlig att svepa in sig i.

  2. Hej Tantstickan! Du har vunnit en härva Kurt i min utlottning, grattis!
    (Jag blandade ihop det först för jag ville vara snabb att lägga ut vinnarna – skrev först att du önska Rune om du vann, men det har jag rättat till)
    Skicka din adress till mig på stickapalandet@gmail.com så skickar jag Kurt på måndag!

Tankar....

