Egentligen borde jag…

Standard

… jobba med ett par föreläsningar jag skall hålla i morgon. Men förmågan att koncentrera mig är som bortblåst. Jag sitter och funderar på både smått och stort, surfar lite och springer iväg och ”fixar” med allt möjligt . Av en ingivelse kom jag på att det var ett tag sedan jag var inne på min barndomskamrats blogg….och jag fastnade. Därför vill jag dela med mig av en mycket fin blogg, nämligen Båtbyggarhustrun. Läs och njut av vackra bilder och suveräna recept.

Tankar....

